Značka Orsay, jenž je známým výrobcem mainstreamové módy, musela v uplynulých měsících spolknout pomyslnou hořkou pilulku. Potíže se jí však podařilo ustát. Orsay nekončí. Čekají ho však četné změny.
Ty se mají týkat především oblasti digitalizace, efektivního fungování a využití nových technologií. Inovovat chce Orsay i svůj přístup k zákazníkům. Proto rovněž chystá nový věrnostní program.

Experti soudí, že šlo o dobré rozhodnutí. Orsay je etablovaným brandem s dobrou pozicí na českém trhu. Souhlasí s tím, že do budoucna je nutné zefektivnit fungování celé společnosti a přizpůsobit se zákazníkům digitálního věku.
Výhodou pro firmu může být to, že jí nijak citelně „neodrůstá“ hlavní cílová skupina, míní dále odborníci. Věková struktura se samozřejmě mění, ale zákaznice zůstávají věrné.
Chcete se dozvědět více o dalších zajímavých věcech, jako je móda, šperky nebo drahé kameny? Podívejte se na náš blog, kde najdete další informace. Můžete si například přečíst o oděvní společnosti Sinsay nebo Mohito.